0

Niciun produs în coș.

SUNA ACUM

0722 240 128

Curatare DPF/FAP/SCR

CURATARE DPF/FAP/SCR

Informatii

Filtrul de particule (FAP și DPF) este un dispozitiv montat în sistemul de evacuare și integrat în toba de eșapament catalitică, care are ca scop păstrarea particulelor, un reziduu din combustia incompletă a combustibilului diesel compus din particule mai mici de 10 mii de milimetru (se încadrează în categoria PM10). Ca toate sistemele de filtrare, DPF este, de asemenea, un rezervor de cenușă și reziduuri de combustie care trebuie golite periodic, pentru a nu se înfunda și a afecta performanțele motorului sau chiar a deteriora componentele sale vitale.

MAI MULTE

Argumente, avantaje si garantii

La masini exista un kilometru critic dincolo de care filtrul de particule nu mai functioneaza corespunzator.

  • Pentru autoturisme de la 120.000 km
  • Pentru vehicule comerciale cuprinse între 150,00 km și 400 000 km
  • Pentru mașini și dispozitive mobile între aproximativ 1000 și 2000 de ore de funcționare

MAI MULTE

Informatii

Când este atins acest kilometraj, de obicei este necesară înlocuirea filtrului. Aceasta este de obicei asociată cu costuri foarte mari, ajungand si la  câteva mii de euro.

Metoda de curatare DPF cu jet de apa presupune ca filtrul demontat de pe vehicul sa fie supus unui proces de curatare, in care sunt utilizate substantele chimice si un jet de apa la o temperatura si presiune corespunzatoare. Datorita acestui fapt, toate particulele in suspensie PM10 care ar putea avea efecte negative asupra sanatatii populatiei cat si sedimentele de ulei , carbon si ceara daca acestea exista sunt indepartate.

Aceasta este o solutie foarte eficienta ce nu risca sa deterioreze cartusul din interiorul filtrului,lucru care se poate intampla in timp ce se implementeaza metode de curatare bazate pe temperaturi ridicate sau ardere. Aceasta procedura garanteaza refacerea eficientei filtrului pana la 98%, fara a fi necesara taierea sau demontarea senzorilor din carcasa filtrului , acestia fiind curatati la randul lor.

Echipamentul efectueaza masurarea nivelul de incarcare a filtrului inainte si dupa ciclul de curatare, tiparind aceste rezultate, ceea ce ne permite sa evaluam eficacitatea acestui proces.

MAI MULTE

Informatii

Când este atins acest kilometraj, de obicei este necesară înlocuirea filtrului. Aceasta este de obicei asociată cu costuri foarte mari, ajungand si la  câteva mii de euro.

Metoda de curatare DPF cu jet de apa presupune ca filtrul demontat de pe vehicul sa fie supus unui proces de curatare, in care sunt utilizate substantele chimice si un jet de apa la o temperatura si presiune corespunzatoare. Datorita acestui fapt, toate particulele in suspensie PM10 care ar putea avea efecte negative asupra sanatatii populatiei cat si sedimentele de ulei , carbon si ceara daca acestea exista sunt indepartate.

Aceasta este o solutie foarte eficienta ce nu risca sa deterioreze cartusul din interiorul filtrului,lucru care se poate intampla in timp ce se implementeaza metode de curatare bazate pe temperaturi ridicate sau ardere. Aceasta procedura garanteaza refacerea eficientei filtrului pana la 98%, fara a fi necesara taierea sau demontarea senzorilor din carcasa filtrului , acestia fiind curatati la randul lor.

Echipamentul efectueaza masurarea nivelul de incarcare a filtrului inainte si dupa ciclul de curatare, tiparind aceste rezultate, ceea ce ne permite sa evaluam eficacitatea acestui proces.

MAI MULTE

Informatii

Avantajele curatarii filtrului de particule sunt considerabile:

  • Calitatea originală rămâne. Se va folosi în continuare filtrul de particule originale de înaltă calitate.
  • Economii de până la 90% în comparație cu o achiziție nouă.
  • Eficacitate deoarece filtrul curățat este la fel de bun ca unul nou.
  • Consum redus de combustibil.
  • Performanță optimă a motorului.
  • Eficiență, filtrul durează de obicei o viață a vehiculului.
  • Aparatul curata toate tipurile de particule filtrante, DPF / FAP (inclusiv EURO 6) pentru autoturisme, autobuze si camioane si catalizatoare pentru camioane mari (SCR).
  • lipsa fortarii mecanice a motorului cauzata de viteza mare de rotatie necesara in timpul procesului de regenerare fortata
  • lipsa supunerii la temperaturi foarte ridicate a celorlalte elemente din sistemul de evacuare
  • lipsa necesitatii de a inlocui uleiul de motor, operatiune care trebuie facuta dupa efectuarea regenerarii in service

MAI MULTE

Informatii

Un DPF nou sau curățat trebuie să se regenereze mai întâi între 500 și
1000 km , în timp ce unul încărcat de cenușă
trebuie să facă acest lucru în mod inutil aproximativ la fiecare 20-80 km;

Vehiculul regenerează filtrul de particule prin injectarea post carburant, astfel încât o parte din combustibil ajunge și în uleiul de motor prin inelele pistonului și îl diluează,

Acest lucru determina consecințe neplăcute cum ar fi:

  • creșterea nivelului de ulei și creșterea consumului de ulei
  • Lipsa și deficiența de presiune a uleiului
  • Daune ale turbocompresorului sau avarii motorului
  • Pericol de incendiu al vehiculului

Conditiile in care filtrul poate fi primit:

  • Fara sa aiba carcasa deteriorata
  • Fara nici o deteriorare structurala a monolitului
  • Toate atasamentele trebuie eliminate
  • Filtrul nu trebuie sa aiba cartusul din interior deteriorat